LTC Loenen familietoernooi

Sportpark De Heul
12-7-2020 10:00 - 12-7-2020 14:00
Helga Bloemen, Karolien de Koning-Verél, Kim van Rooijen, Esther van der Meulen

op zondag 12 juli organiseert de activiteitencommissie het eerste LTC Loenen familietoernooi. Hoe leuk is dat, om het samen met jouw zoon, dochter, vader, moeder, opa of oma op te nemen tegen andere gemixte koppels?!

Alle junior-senior combinaties zijn mogelijk zolang het maar familie is en één van de 2 lid is van de club. Je kunt maar in 1 koppel deelnemen. Enige tenniservaring is wel prettig, om leuke partijtjes te kunnen spelen.

Het idee is dat alle koppels drie partijen van elk dertig minuten spelen. Afhankelijk van het aantal inschrijvingen kan dit nog veranderen. Voor een leuke indeling, houden we natuurlijk rekening met de verschillende niveaus. Maar uiteindelijk gaat het om het plezier en niet om de winst. Afhankelijk van het niveau van het kind (oranje, groene of gele ballen), spelen we heel veld of driekwart-veld. Tussen de partijen door is er tijd voor gezelligheid en lekkere versnaperingen.

Het toernooi begint om 10.00 en eindigt om ongeveer 14.00 uur. Enthousiast geworden? Ga dan snel naar onze site en schrijf je dan in via dit formulierN.B: dit formulier werkt alleen via de website, niet via de Club-app.

Inschrijven kan tot 10 juli 12.00 uur.

We hopen jullie te zien op 12 juli!

Met sportieve groet, Helga, Karolien, Esther en Kim