Clubkampioenschappen Senioren Dubbel / MIx

Sportpark De Heul
31-8-2019 00:00 - 7-9-2019 00:00

Op zaterdag 31 augustus starten onze eigen LTC Loenen clubkampioenschappen: de Sr Dubbel-Mix Clubkampioenschappen.

Een week lang lekker tennissen en je helemaal geven aan een paar mooie potten tennis.   Wie worden er dit jaar de clubhelden? Uiteraard gaan we poulen maar dat is wel afhankelijk van het aantal inschrijvingen. Hoe meer hoe beter. Dus kom in actie.

Schrijf je snel in via toernooi.nl en zet het vast in je agenda. Inschrijven kan nog tot en met 25 augustus, maar zet het op je vakantiechecklijst dan weet je zeker dat je het niet vergeet!

Zoek je favoriete partner op, of laat je verrassen en zoek eens een andere tennislid. Opzoeken in de club app gaat heel eenvoudig.  Heb je vragen? Mail ons via [email protected].

NB: we houden in die week rekening met Swim to Fight Cancer event vwb de indeling.

Met sportieve groet,

CK commissie van LTC Loenen (Karolien, Sanya, Sabine, Madelon, Ilse, Nienke en Ina)