Interne competitie

Er hebben maar liefst 13 teams ingeschreven! Dat betekent dat we leuke pouls hebben kunnen maken, dat we veel verschillende partijen kunnen gaan spelen en dat we met elkaar toch die zo gemiste competitiesfeer kunnen maken!

De indeling vind je hieronder. We hebben een planning voor 3 weken gemaakt. Wat ons betreft gaan we de boel op de laatste speelavond lekker door elkaar husselen. Maar dat horen jullie tegen die tijd nog van ons.

Wedstrijden van een uur
Op de speelavonden volgen we de richtlijnen van de KNLTB, waarbij de wedstrijden op tijd worden gespeeld. Dit betekent dat er per wedstrijd één uur getennist wordt en de games worden doorgeteld. De stand in games na een uur is de eindstand van de wedstrijd. Gelijkspel kan dus ook.

Twee shifts
We gaan spelen in tijdblokken van telkens een uur en we hanteren 2 shifts.
Shift 1: van 19-20 uur en van 20-21 uur
Shift 2: van 21-22 uur en van 22-23 uur
Graag een kwartier voor aanvang van jouw shift melden.

De eerste 2 speelavonden (19 en 26 juni) is de kantine nog gesloten (zelf eten en drinken meenemen dus) en willen we de drukte op het park zoveel mogelijk reguleren. Daarom spelen we die avonden 2 wedstrijden van 1 uur achter elkaar. Zodra de kantine weer open is (3 en 10 juli), spelen we nog steeds in shifts maar met een uur pauze, zodat er ook tijd is voor gezelligheid!

Teamsamenstelling
Elk team bepaalt zelf welke 4 spelers die avond spelen. Sommige teams hebben aan ons de verdeling via de mail doorgegeven, maar dat is dus niet nodig, jullie mogen dat onderling regelen. En de teams bepalen ook zelf welke koppels met elkaar spelen, net als bij de reguliere competitie.

Heb je nog vragen? Mail ons dan via [email protected]
Tot vrijdag!